Targi OPTYKA 2016 w kadrze filmowym

Branża optyczna się rozrasta. Tego przykładem jest kolejna edycja targów OPTYKA 2016. Powierzchnia targowa wzrosła o prawie 30 procent. Na dodatek optycy pracujący w firmach rodzinnych nie oddają rynku i są w ciągłej przewadze niż sieci – komentuje kondycję branży Tomasz Witkowski Prezes Zarządu Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej

 

Technologia wykonała ogromny postęp. Nowoczesna era materiałów organizcznych zrewolucjonizowała branżę - mówi Szymon Grygierczyk z firmy HOYA Lens Poland.

Agnieszka Arbatańska z firmy Luxottica Poland zwraca uwagę na to, jak ważny wpływ na odbiór nas wszystkich mają oprawy okularowe. W najbliższym sezonie królować będą oprawki okrągłe, delikatne, metalowe.

Waga okularów ma znaczenie, stąd producenci wykorzystują lekkie, ale trwałe materiały. Dobierając oprawy okularowe nie należy kierować się głównie modą, ponieważ oprawy okularowe warto dopasować m.in. pod względem typu urody – podkreśla Marcin Gorgon, z firmy VN Group.

Na targach OPTYKA warto się pokazać, dlatego przy następnej edycji przyjedziemy z dużo większym stoiskiem naszej międzynarodowej marki. Wszystkie marki modowe stawiają na okulary, ale warunkiem jest dobra jakość – mówi Eva Minge

Maciej Kuryś, HAYNE podczas targów OPTYKA 2016 w Poznaniu - wposmina, że właściciele salonów optycznych szukają coraz lepszych rozwiązań.

Jacek Sas z Jai Kudo Polska opowiada o soczewkach i oprawkach, w których łączy się optykę i design.

 

 

Giada Luciani z firmy Look Occhiali mówi o tym, jak można ułatwić życie osobom noszącym okulary i przy okazji poprawić ich wizerunek.

Jak wybrać dobre oprawki? Podpowiada Olaf Tabaczyński, Mistrz Świata w Makijażu i stylista opraw okularowych.

O inspiracjach i modzie okularowej opowiada Tomasz Urban z firmy Scorpion. Polacy lubią się wyróżniać i lubią okulary, które są stosowane jako element wizerunku (nie tylko jako korekcję wzroku).

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact